
Hier vind je de Algemene Voorwaarden
Privacy
Nieuwetijd.nl heeft uw privacy hoog in het vaandel staan. Dat betekent dat de gesprekken die je voert via de chat, strikt vertrouwelijk zijn. De getypte teksten verdwijnen bij de medewerker en worden door niemand anders gezien, gelezen, of bewaard. De enige die de tekst nog kan inzien, als de chat wordt gestopt, is de cliënt zelf. Mocht je als cliënt je account bij Nieuwetijd.nl verwijderen, dan zijn ook al je teksten uit je account gewist. Mocht je de chat op je gemak na willen lezen, print deze dan voor de zekerheid uit.
De medewerkers zijn allen gescreend
De medewerkers van Nieuwetijd.nl staan voor kwaliteit. Om die reden vind je gescreende medewerkers van zeer uiteenlopende disciplines. Van paranormale begaafden, spirituele hulpverleners, kaartleggers, pendelaars, tot psychologen, coaches en therapeuten. Afhankelijk van je vraag, de issues waar je mee zit, kun je aan de hand van de profielen, de voor jou beste match uitkiezen.
Meertalig
Omdat deze website wereldwijd bereik heeft, vind je medewerkers in verschillende talen. De taal die je bij het profiel ziet staan, is vaak niet de enige taal die de consulent spreekt. Als je op het profiel klikt, kun je kijken of de desbetreffende consulent misschien meer talen spreekt. Kies dus altijd voor een consulent die je taal spreekt. Zo voorkom je onnodige kosten en onnodige teleurstelling.
Disciplines
Goed ook om te weten dat consulenten beschikken over meerdere disciplines. Zo kan een medium ook een counselor zijn op een specifiek vlak. Kan een paragnost een coach zijn op een bepaald vlak. Zo weet je, ik word spiritueel geholpen en krijg niet alleen spirituele antwoorden. Je krijgt ook inzichten mee tijdens het chatgesprek. De antwoordden kun je later op je gemak nog eens nalezen.
Verstandig is dus om niet lukraak een chat te starten. Neem eerst even de tijd om goed te kijken welke spiritueel medewerker als beste aansluit op je vragen.
Je kunt dus op Nieuwetijd.nl chatten in veel talen, waarbij Nederlands, Engels de meeste voorkomende talen zullen zijn. Maar ook Turks en Marokkaans is mogelijk.
Als de medewerker het linkje van webcam aan heeft staan kunt u kiezen voor een chat of webcam consult!
Hoe gaat het chatten in zijn werk?
Registreer je eerst als cliënt. Dat kan op de HOME pagina. (Dit is gratis).
Nu kun je credits aanschaffen. Hieronder zie je welke pakketten er worden aangeboden en waarmee je het voordeligst uit bent.
Kies voor een van de pakketten.
Reken deze af.
Nu ben je klaar om een chat met een spiritueel consulent te starten.
De aangekochte credits zijn alleen bruikbaar op de website Nieuwetijd.nl!
Verwijderen van je account
Mocht je je account willen verwijderen, dat kan. Dat gaat als volgt. Log in, zie rechts een tandwieltje. Klik hierop. Scroll dan naar beneden. Daar kun je je account verwijderen.
Weet dat je dan ook al je chats kwijt bent en niet meer kunt nalezen.
Bij de aanschaf van de credits, ga je akkoord met de Algemene voorwaarden!
De minuten/credits gaan pas lopen op het moment dat de consulent de chat aangaat. Zo heb je je volledig profijt van je credits.
Tijdens het chatten kun je bestanden uploaden. Hiervoor dien je wel toestemming te vragen aan de consulent. Zo kun je gratis een foto uploaden, die gelezen kan worden door de consulent waarmee je chat.
Mocht de chat vastlopen
Het kan zijn dat tijdens de chat de internetverbinding wegvalt. Het verlies van je credits blijft tot een minimum beperkt. Na 30 seconden verbreekt de chat zichzelf automatisch.
De getypte tekst blijft dan staan. Vind je het belangrijk om deze te willen bewaren? Dan kun je de tekst zelf opslaan of uitprinten. Druk daarna op F5, dan kun je daarna dezelfde consulent weer raadplegen. Het komt niet vaak voor, maar we willen je er bij deze op attenderen.
Cliënt chat rechtstreeks met een medewerker
Jij als cliënt chat rechtstreeks met de desbetreffende medewerker. Er zit niet iets tussen. Elke medewerker werkt voor zichzelf.
KLACHTENPROCEDURE
Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn. Dan kun je via het Contactformulier (zie onderaan de pagina) contact opnemen. Wij vermelden hier wel bij, dat elke medewerker op Nieuwetijd.nl voor zichzelf werkt. Dat betekent dat jouw klacht wordt doorgezet naar de desbetreffende medewerker. Noem dus altijd de naam van de consulent, anders kunnen we de klacht niet in behandeling nemen.
Klacht over credits
Het kan zijn dat er iets is misgegaan bij de aankoop van de credits, of het gebruik er van. Stuur dan een email via het Contactformulier met duidelijke tekst en uitleg. Met datum en tijd wanneer de chat plaatsvond. Of wat er mis is gegaan met de credits. En ook de naam van de desbetreffende medewerker. Indien dat van toepassing is. Dan kunnen wij uitzoeken wat er is misgegaan.
In alle gevallen bij contact, graag de naam van de medewerker vermelden. Gebeurt dit niet, kunnen we niet ingaan op de vraag.
Het stellen van vragen, waarvan de antwoorden op de website staan, worden niet in behandeling genomen.
CREDIT PAKKETTEN
Succes met de chat!


















































