Hoe werkt Nieuwetijd.nl?

nieuwe tijd

Hier vind je de Algemene Voorwaarden

Privacy

Nieuwetijd.nl heeft uw privacy hoog in het vaandel staan. Dat betekent dat de gesprekken die je voert via de chat, strikt vertrouwelijk zijn. De getypte teksten verdwijnen bij de medewerker en worden door niemand anders gezien, gelezen, van bewaard. De enige die de tekst nog kan inzien, als de chat wordt gestopt. Is de cliënt zelf. Mocht je als cliënt je account bij Nieuwetijd.nl verwijderen, dan zijn ook al je teksten uit je account gewist. Mocht je de chat op je gemak na willen lezen, print deze dan voor de zekerheid uit.

Gescreende
medewerkers Nieuwetijd.nl staat voor kwaliteit. Om die reden vind je gescreende medewerkers van zeer uiteenlopende disciplines. Van paranormale begaafden, spirituele hulpverleners, tot psychologen. Afhankelijk van je vraag, de issues waar je me zit, kun je aan de hand van de profielen, de voor jou beste match uitkiezen.

Meertalig

Omdat deze website wereldwijd bereik heeft, vind je medewerkers in verschillende talen. De taal die je bij het profiel ziet staan, is vaak niet de enige taal die de consulent spreekt. Als je op het profiel klikt, kun je kijken naar de desbetreffende consulent misschien meer talen spreekt. Kies dus altijd voor een consulent die je taal spreekt. Zo voorkom je onnodige kosten en onnodige teleurstelling.

Disciplines
Goed ook om te weten dat consulenten beschikken over meerdere disciplines. Zo kan een medium ook een counselor zijn op een specifiek vak. Kan een paragnost een coach zijn op een bepaald vak. Zo weet je, ik word spiritueel geholpen, maar krijg niet alleen antwoorden, ook inzichten me tijdens het chatgesprek. Dan kun je later een gerust hart verder ontmoeten.

Verstandig is dus om niet lukraak een chat te starten. Zelfs de tijd te nemen en goed te kijken welke medewerker de beste aansluit op je vragen.

Je kunt dus op Nieuwetijd.nl chatten in veel talen, waarbij Nederlands, Engels de meeste voorkomende talen zullen zijn. maar ook turken en marokkaans is mogelijk.

Hoe gaat het chatten in zijn werk?

Registreer je eerst als cliënt. Dat kan op de HOME pagina. (Dit is gratis). Waar je ook, als je nog een praatje wilt, kunt opnieuw inloggen.

Nu kun je credits aanschaffen. Hieronder zie je welke pakketten er worden aangeboden en waarmee je het voordeligst uit gebogen bent.

Kies voor een van de pakketten.

Reken deze af.

Nu ben je klaar om een praatje te starten.

De aangekochte credits zijn alleen bruikbaar op de website Nieuwetijd.nl!

Verwijderen van je account

Mocht je account willen verwijderen, dat kan. Dat gaat als volgt. Log in, zie rechts een tandwieltje. Klik op. Scroll dan naar beneden. Daar kun je je account verwijderen.

Weet dat je dan ook al je chats kwijt bent en niet meer kunt nalezen.

Bij de aanschaf van de credits, ga je akkoord met de Algemene voorwaarden!

De minuten/credits gaan pas lopen op het moment dat de consulent de chat aangaat. Zo heb je je volledige profijt van je credits.

Tijdens het chatten kun je bestanden uploaden. Foto’s. Voor dien je wel toestemming te vragen aan de consulent. Zo kun je gratis een foto uploaden, die gelezen kan worden door de consulent waarmee je chat.

 

Opslaan

Het kan dat zijn tijdens de chat zich een opslag. De internetverbinding kan dan heel zelfs wegvallen. Wij, de lijnhouder, zijn daar niet verantwoordelijk voor. Het verlies van je credits blijft tot een minimum beperkt. Na 30 seconden verbreekt de chat automatisch.

De tekst die riet is getypt blijft dan vaak staan. Vind je die belangrijk om te bewaren? Print deze dan zelfs uit. Druk daarna op F5. Dan kun je je daarna dezelfde consulent weer raadplegen. Het komt niet vaak voor, maar we willen je het op de dag, dat het een keer kan gebeuren.

Is er sprake van een opslag, is dat bijna altijd een opslag in de internetverbinding, die zelfs hapert. Dat kan zich tijdens de chat herstellen. Mocht het systeem vastlopen. Stem dan bij het opstarten van de chat met de consulent zelfs af over de eventueel verloren gegane credits. Nu zal dat niet vaak voorkomen en de chat breekt zelf af als deze 30 seconden is enorm. Verlies van credits is dus eigenlijk niet aan de orde. Een medewerker kan de klok voor een aantal minuten stilzetten, om je verloren credits toch aan je terug te geven, mocht dit van toepassing zijn. Dit gebeurt ook alleen als de chat enorm is. In alle andere gevallen niet.

 

Cliënt chat rechtstreeks met een medewerker

Jij als cliënt chat rechtstreeks met de desbetreffende medewerker. Er zit niet iets tussen. Elke medewerker werkt voor zichzelf.

KLACHTENPROCEDURE

Klacht algemeen

Mocht je toch niet helemaal tevreden zijn. Dan kun je via het Contactformulier (zie onderaan de pagina) contact opnemen met de lijnhouder. Wij vermelden hier wel bij, dat elke medewerker op Nieuwetijd.nl voor zichzelf werkt. Dat betekent dat wij als lijnhouder de klacht doorzetten naar de desbetreffende medewerker. Noem dus altijd de naam van de consulent, anders kunnen we de klacht niet in behandeling nemen.

Klacht over credits

Het kan zijn dat er iets is misgegaan bij de aankoop van de credits, of het gebruik er van. Stuur dan een email via het Contactformulier met duidelijke tekst en uitleg. Met datum en tijd wanneer de chat plaatsvond. Of wat er mis is gegaan met de credits. En ook de naam van de desbetreffende medewerker. Indien dat van toepassing is.

Klacht over medewerker

Het kan voorkomen dat je een klacht hebt over een medewerker. Stuur dan via het Contactformulier de naam van de medewerker. Dan wordt de klacht in behandeling genomen en doorgestuurd naar de desbetreffende medewerker.

In alle gevallen bij contact graag de naam van de medewerker vermelden. Gebeurt dit niet, kunnen we niet ingaan op de vraag.

Het stellen van vragen, waarvan de antwoorden op de website staan, worden niet in behandeling genomen.

CREDIT PAKKETTEN

Basis pakket
10 Credits €10,00 (€1,00 per credit)
Pakket Brons
20 Credits €19,00 (€0,95 per credit) < Meest gekozen pakket
Pakket Zilver
40 Credits €38,00 (€0,95 per credit)
Pakket Goud
100 Credits €90,00 (€0,90 per credit) < Meeste waar voor het geld!
Email-consult
25 Credits €25,00 (€1,00 per credit)

 

Succes met de chat!